כללי

באיזה מקרים אנשים נעזרים בפורצי מנעולים?

ברוב המקרים, שירותי פריצה ניתנים במקרה של חירום (SOS) כאשר הלקוח זקוק למנעולן שיגיע עד אליו בפרק זמן סביר של 15-30 דקות מרגע הקריאה. עם זאת, בהחלט ישנם מקרים בהם אנשים מזמינים את שירותיו של הפורץ גם בעת שגרה (כאשר המנעול תקול/שבור, הקוד נשכח וכדומה).

במאמר זה אציג מספר סיטואציות שכיחות להזמנת פורץ מנעולים מיומן.

הזמנת פורץ מנעולים

הסיטואציות השכיחות להזמנת פורץ מנעולים הם:

  • פריצה לדלת הבית – שירותי פריצה לדלת הבית נחוצים בעת תקלה במנגנון הפתיחה או הנעילה של הדלת, במקרים של דלת טרוקה אשר לא ניתן לפתוח אותה מחוץ לבית, במקרים של גניבה או אובדן צרור המפתחות ועוד מספר רב של סיטואציות. במקרים אלה, תוכל להזמין מנעולן אשר יגיע עד אליך, יאבחן ויפתור את התקלה.
  • פריצה לרכב – בדרך כלל, פריצה לרכבים היא מורכבת הרבה יותר מפריצה לדירות או משרדים מהסיבה הפשוטה שהפורץ חייב להכיר את כל הדגמים ומנגנוני הנעילה של יצרני הרכב השונים. בדרך כלל, שירותי פריצה לרכבים ניתנים כאשר המפתחות נגנבו או אבדו ללקוח, מפתחות שנתקעו בסוויץ' הרכב או במקרים שבו בעל הרכב נעל את המפתח בתוך הרכב/תא המטען שלו.
  • פריצה לכספת – בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בהתקנת כספות קטנות לצרכים אישיים או עסקיים בחנויות ובתי עסק. שירותי פריצה לכספות ניתנים כאשר ישנה תקלה מכאנית בכספת, הלקוח שכח את הקוד האישי לכספת, תקלה בפינים, דלת הכספת או המנעול.

פורץ רכבים / פורץ מנעולים לרכב

חשוב לציין שמומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של מנעולן מוסמך בלבד אשר פועל ברשיון ובעל תעודת יושר ממשטרת ישראל. לצערנו, מפעם לפעם אנו עדיין שומעים בחדשות וברשתות החברתיות מקרים בהם אנשים הסתמכו על "מנעולן" שהתגלה בסופו של יום כחאפר, נוכל או גנב שכל מטרתו היתה לאסוף מידע על הנכס.

לסיכום, פורץ מנעולים מיומן יוכל להחזיר לך את תחושת השקט, הגישה לנכסים היקרים ביותר (הדירה, הרכב או הכספת) ולהעלות את רמת הבטחון שלך. מומלץ לאתר מנעולן מקומי בהרצליה, מנעולן בתל אביב, מנעולן במודיעין או בכל מקום בו אתה גר, כך שיהיה לך כתובת ומספר לפנות אליו בשעת צרה.

במידה ואתה זקוק לשירותי פריצה לרכבים, נשמח אם תיצור עימנו קשר ב – 072-3927888 ואחד מהמנעולנים המוסמכים של Auto Locksmith יגיע עד אליך!