כללי

איך לבחור מנעולן רכב מקצועי?

אם אבדו לך מפתחות הרכב, הסוויץ' עושה בעיות או שעליך לפרוץ את הרכב במהירות הבזק – מנעולן רכב הוא הכתובת בשבילך.

אך, כעת הוא השאלה המתבקשת, איך לבחור מנעולן רכב מקצועי שיוכל לשרת אותך ולא חלילה, לעקוץ אותך? – כל הטיפים במאמר זה.

הצוות של Auto Locksmith מורכב מצוות של מנעולי רכב אשר פועלים בפריסה ארצית מהצפון ועד דרום הארץ. אם יש לך צורך במנעולן רכב מקומי שיחזיר אותך לשגרה מבלי לנצל את המצוקה שלך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3927888 ונשמח להגיע עד אליך בתוך 30 דקות מרגע הקריאה!

פורץ רכבים / פורץ מנעולים לרכב

איך לבחור מנעולן רכב מקצועי?

בחירה מושכלת של מנעולן רכב מקצועי היא הכרחית אם ברצונך לשמור על הרכב והכיס שלך. לצערנו, יש לא מעט מנעולני רכב אשר מנצלים את המצב, הלחץ והסיטואציה על מנת להפקיע מחירים ולגרוף לכיסם אלפי שקלים במרמה.

כאשר מחפשים מנעולן לרכב מומלץ להקפיד על הטיפים הבאים:

  • תעודת מנעולן רכב מורשה – לצערנו, פועלים בשוק המנעולנים לא מעט מנעולנים ללא תעודת מנעולן מורשה. טרם תחילת העבודה, מומלץ לבקש מהמנעולן להציג את התעודה שלו, אחרת יתכן שבמקום להביא מנעולן מוסמך אשר יציל את המצב, הלקוח מזמין פורץ במסווה של מנעולן.
  • המלצות מחברים ובני משפחה – לא תמיד ניתן לבקש המלצות מחברים ובני משפחה, אך באופן כללי עדיף לשאול אדם קרוב טרם ביצוע ההזמנה. במקרים בהם מדובר בשירות חירום SOS, ניתן לקרוא המלצות מקוונות על אותו מנעולן בעמודי העסק שלו (פייסבוק, גוגל לעסק שלי וכדומה).
  • זמן תגובה ושעות פעילות – שירותיו של כל מנעולן רכב נדרשים לאורך כל שעות היממה 24/7, במיוחד במצבי חירום. מומלץ לאתר מנעולן או חברה אשר מפעילה מנעולנים מסביב לשעון. בנוסף, זמן התגובה של המנעולן חייב להיות קצר ככל הניתן – אף אחד, לא רוצה להתייבש ליד האוטו שלו במשך שעה או יותר עד שהמנעולן יגיע לחלץ אותו.

לסיכום, בחירה מושכלת של מנעולן רכב יכולה להיות ההבדל בין עבודה שמבוצעת כהלכה לבין עוקץ פוטנציאלי שנעשה על גב הלקוח.

לקבלת שירות מנעולן רכב ב – Auto Locksmith ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3927888 ונשמח לעמוד לרשותך.