שכפול מפתחות לרכב / שכפול מפתח לרכב

זקוק לשירות מהיר, אדיב ומקצועי של שכפול מפתחות לרכב? צריך מפתח נוסף לבן או בת הזוג? יש לך רק מפתח בודד ואתה רוצה סט מפתחות נוסף ליתר ביטחון? – צור עימנו קשר ב – 072-3927888 ומנעולן רכב מוסמך יגיע עד אליך!

לצערנו, לא מעט לקוחות מגיעים אלינו לאחר שמפתחות הרכב שלהם נגנבו, אבדו או התעקמו ונשברו, במצבים אלה נדרש לבצע שחזור מפתחות לרכב (שירות שגם אותו נוכל להעניק על הצד הטוב ביותר) בזמן חירום (SOS) דבר שיכול להתבטא בעלות גבוה יותר.

ההמלצה שלנו היא שבמידה וברשותך סט מפתחות בודד, חובה עליך לשכפל סט נוסף כמה שיותר מהר – אל תחכה לדקה התשעים שיהיה מאוחר!

שכפול מפתחות לרכב / שכפול מפתח לרכב

שירות שכפול מפתחות לכל סוגי הרכבים – התקשר עכשיו ל – 072-3927888 – שירות קידוד ושכפול מלא 24 שעות ביממה

יוסי ישראלי – מנעולנים מעולם אחר יכולים להקל עליך את כל התהליך, מנעולן רכב מוסמך יגיע עד אליך בשעה וביום שהכי נוח לך, יקודד וישכפל עבורך סט מפתחות חדש.

השירות שלנו מתבצע עם ציוד שכפול מתקדם, אמין ומקצועי אשר עלותו נאמדת בעשרות אלפי שקלים. המטרה שלנו היא להעניק לך סט מפתחות ברמת גימור של יצרן הרכב אך בעלות הוגנת ומשתלמת לשני הצדדים.

כל שירותי השכפול שלנו כוללים:

  • שכפול מפתח לרכבים מכל הדגמים המובילים – מרכבים עממיים ועד רכבי יוקרה.
  • שכפול מפתח תואם לרכבים מדגמים ישנים
  • שכפול וקידוד מפתחות ושלטים חכמים
  • שכפול שלט לאזעקה לרכב
  • אחריות מלאה על כל עבודת שכפול מפתחות לרכבים
  • 100% התחייבות לשביעות רצון הלקוח

בדרך כלל, שכפול מפתחות לרכב במוסך המורשה יעלה לך הרבה יותר כסף מאשר שכפול מפתחות על ידינו. הסיבה לכך היא פשוטה, יצרן הרכב מאלץ את בעל המוסך לשלם בצורה כפולה גם על כרטיס הקוד וגם על המפתח – אצלנו, התשלום הוא על המפתח בלבד, הקידוד מתבצע באמצעות המכשור המתקדם שנמצא ברכבי השירות של החברה.

לקבלת פרטים נוספים או הצעת מחיר מדוייקת לרכב שלך, התקשר עכשיו ל – 072-3927888 ונשמח לעזור ולייעץ לך בצורה האדיבה, המקצועית והנכונה ביותר.